Followers

Selasa, 14 Mei 2013

Menghitung hari

Assalamualaikum pembuka bicara...:)

Untuk pengetahuan semua, sekarang ni saya tengah menghitung hari untuk lapor diri. Last saya kt tempat kerja sekarang ni, hari khamis bersamaan 16/05/2013 . Kalau ikutkan hari jumaat, tapi saya awalkan satu hari supaya saya boleh prepare apa2 yang patut. Bila di fikir2, rasa sebak la jugak sebab nak kena tinggalkan kawan2 yang selama ini banyak memberi sokongan dari segi kerja, moral n sebagainya lah...terutama sekali kawan baik saya blogger kak maya . Dialah yang banyak membantu saya selama saya bekerja kat sini..JASAMU TETAP KU KENANG ok!!

Kita org ni, selalu borak sape yang pergi dulu kat tempat kerja sekarang ni..tup2 saya yang pergi dulu..kesian gak tinggal dia sorang2, kalau saya ada kuasa tentu saya bawak dia sekali kerja kat tempat saya..tapi apakan daya..
Apapun, dari kejauhan nanti saya akan terus mendoakan untuk dia semoga dia terus sukses dan dapat berkhidmat dalam sektor kerajaan seperti saya jugam..amin..insya allah..dan berharap sangat2 agar persahabatan kitaorang ini tidak terputus ditengah jalan.

Dan tak lupa juga..blogger adik kita ni..si yati, dia pun banyak jugak membantu saya apabila saya kesusahan terutama sekali bila husband sy kena balik lambat. Dialah mangsa saya untuk jadi driver saya, terima kasih banyak2 sebab tolang hantar n ambil akk bila suami akk ada hal..susah dah nak jumpa orang macam yati ni..selalu tolong tanpa meminta balasan apapun..dan sama jugak, akak akan doakan awk sukses dalam kerjaya..n semoga dapat berkhidmat dengan sektor kerajaan juga...(dengar2 bulan 6 ada interview SPA.. buat yang terbaik untuk masa depan ok)

And last sekali..untuk bos yang baik hati n kadang2 saya menyampah dengan sikap dia, saya doakan bos semoga menjadi jutawan sepertimana yang bos idamkan..bila dah jadi jutawan nanti jangan lupakan orang bawahan lak yer...

Apapun, di PEAT ORGANIC lah yang mengajar saya erti suka duka kehidupan..mengajar saya untuk terus lebih matang dalam melayari kehidupan.

Saya pasti merindui korang semua...koranglah yang terbaik yang pernah saya jumpa...tiada setanding dengannya..uhuk..uhuk..;(..sedey tau..

Selamat Tinggal !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan