Followers

Rabu, 10 April 2013

Terima kasih SPA


Surat Tawaran Pelantikan




Alhamdulilah...berkat sokongan keluarga dan doa semua orang akhirnya impian saya telah tercapai. Dah lama mengimpikan untuk memegang salah satu jawatan dalam sektor kerajaan..akhirnya doa saya dimakbulkan..
Mungkin lepas ni saya akan memulakan kehidupan baru..opsss..pekerjaan baru..tp dari segi kehidupan rasanya tak berubah...masih sama lagi.kita tunggu surat satu lagi tengok kat mana saya akan ditempatkan.
Mintak2 xdela berjauhan dengan suami dan anak2 saya.
Apapun doakan saya semoga di tempatkan berdekatan dengan suami n anak2 tercinta.
Syahdu la plak post entry kali ni...he..he..sebenarnya banyak benda yang nak di ceritakan..tp untuk kali ini..saya rasa ini je...

10 ulasan:

  1. Tahniahh..wahh..untungla dapat berkhidmat di sektor awam..byk advantage..all the best!!! ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih..mgkn rezeki anak2..he..he

      Padam
  2. jom join..

    http://bondaqalish.blogspot.com/2013/04/simple-giveaway-by-yayahatsumi.html

    BalasPadam
  3. tahniah kak.. :)
    saya pun ada jgk apply kerja camni..kalau ada rezeki, adalah..kalau xde redha je la.. =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama2..ni pn 10 tahun tggu cik mimi oii,,dan akhirnya...bersyukur sgt2

      Padam
  4. tahniah! welcome to one part of goverment.. :)

    BalasPadam