Followers

Khamis, 13 Disember 2012

Meatball & Sos Spagheti

Nak cerita pasal meatball dan juga sos spagheti ni ha..
Bagi aku sangat2 la sedap..korang boleh cuba kalau nak rasa
Memang tak rugi pun kalau beli..
Kira meatball ni dah jadi makanan rutin la plak..ha..ha
Korang bayangkan..kalau aku masak maggi pun aku mesti akan masukkan meatball ni..
Masak mee goreng ke..masak mihun tom yam pun sama jugak..pasti aku akan masukkan
Dalam masakan aku tu..kalau x masuk kan rasa macam tak lengkap je pada makanan tu..

Aku cite la kat member aku ni..si blogger   BLOG SAYA^^    , dia la suh aku cite kat blog ni..
So atas permintaan dia, aku siap upload kan sekali gambar packaging meatball..sambil2 tu menyelit sekali ngan sos spagheti yang tak kurang hebatnya jugak rasa n kesedapan dia..


Ni lah dia yer..

Nak cari kat mana ye??
Senang je..rasanya semua pasaraya ada kot..
Sebab barang2 makanan yang aku beli ni semuanya dari pasaraya

NSK TRADE CITY  kat selayang ( sebelah rumah i je ye ) sebab tu kat situ je aku tuju..ha..ha

Semua ada...kat pasaraya lain aku tak pasti lak..
Tapi cubalah cari kalau2 adala..

Kalau xde jugak, korang cari aku..ha..ha..ayat xleh blah kan..kan..
Oklah..itu je aku nak merapu hari ni..hu..hu...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan