Followers

Jumaat, 28 September 2012

HEADER BLOG COMEL

Petang2 ni saje je terjah blog2 orang
bila bandingkan blog sendiri ngn blog orang lain ni..
aku rasa blog aku la paling tak cantik sekali..pastu berterabur
entah ape2..
kenapakah terjadi sebegitu rupa??
adakah disebabkan tiadanya kreativiti dalam diri aku?
kenapa?
kenapa?

mintak tolong sangat2 sape yg ada buat header ke..template blog ke..

sila inform saya yer
saya berminat untuk menghabiskan duit bagi menghasilkan satu blog yang comel yg sangat2 disukai oleh para blogger

boleh ke macam tu?


4 ulasan:

  1. AWL2 SY BLOGING DLU, DORG KATE BLOG JGN TERLALU SARAT DGN BERBAGAI2 BENDE...MCM APE2 BNDE BERGERAK KE...DORG LA KATE..DAN SAYE CUBE BUANG SEGALE2 YG TAK PERLU..ER..TP BLOG SY PUN TAK DE CANTIK SGT PUN..HEHE..BESEPAH JUGAK..

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana ada bersepah cik may..cute apa blog awk tu.teringin nk mcm blog cik mau jgk..hu..hu

      Padam
  2. saya boleh design kikiki...follow sini...

    BalasPadam
  3. duit banyak xpe hehehe...dimana ade kemahuan disitu ade kemajuan..terima kasih asah bakat den hehehe

    BalasPadam

Menarik di sini !!! Jom Lihat !!